Sinds 1986 83% dezelfde dag verholpen Budgetteerbare oplossingen!

Redenen om over te stappen

Wat maakt Becs uniek?

Bij Becs weten we de problemen waar veel bedrijven tegenaan lopen met hun huidige IT partner. Een aantal van deze problemen hebben we voor u opgesomd, met daaronder de aanpak van Becs, om u te laten zien wat wij anders zouden doen.

 

Het afsluiten van een contract bij een IT partner betekent veelal één of meerdere jaren vastzitten aan deze partij?

Niet bij Becs. De dienstverlening van Becs wordt namelijk gedaan op basis van maandovereenkomsten. Zo zit de klant nooit vast aan langdurige contracten. Daarnaast is de klant ervan verzekerd dat wij er altijd voor zorgen dat de dienstverlening en kwaliteit goed zijn.

Hulp van een IT partner inschakelen, maar achteraf geen idee hebben wat deze partner allemaal gedaan heeft en hoe lang deze bezig is geweest?

Bij Becs streven we ernaar de klant altijd op de hoogte te houden van alle werkzaamheden die worden uitgevoerd voor of bij de klant. Dit doen wij middels uitgebreide rapportages en maandelijkse specificaties die we de klant toesturen en die de klant zelf kan raadplegen via een eigen inlog in ons klantenportaal.

Er komen steeds andere IT medewerkers over de vloer?

We werken bij Becs met vaste engineers per klant. Op deze manier hebben de engineers alle benodigde kennis van het bedrijf van de klant en weten ze precies wat er speelt. Uiteraard is het mogelijk dat de engineers beroep doen op hun directe collega’s als dit betekent dat zij de klant daardoor sneller en beter kunnen helpen.

Het duurt lang voordat er geholpen of teruggebeld wordt?

Voor klanten van Becs is het mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met onze allround supportdesk medewerkers die de juiste technische kennis bezitten. Zij kunnen de klant snel helpen, omdat ze in het systeem kunnen waar alles van onze klanten gedocumenteerd staat. Het resultaat is dat maar liefst 83% van alle aangemelde incidenten nog diezelfde dag kunnen worden opgelost!

De medewerkers van de IT partner komen nooit bij de klant over de vloer?

Bij Becs zijn we van mening dat het essentieel is om regelmatig bij de klant langs te gaan. Door dit te combineren met de remote (op afstand) werkzaamheden die we uitvoeren, houden we meer feeling met de ontwikkelingen binnen het bedrijf en kunnen we zo een persoonlijke relatie opbouwen.

De IT partner reageert alleen naar aanleiding van klachten?

Voorkomen is beter dan genezen. Dit houdt in dat wij het reguliere onderhoud veelal op afstand en bij voorkeur preventief uitvoeren. De omgeving van de klant wordt daarbij 24/7 beheerd en gemonitord. Dit stelt ons in staat mogelijke problemen op te lossen, nog voordat de klant er overlast door ondervindt.

IT Beheer door Becs

  • Kennis en kwaliteit, sinds 1986
  • Maandelijks opzegbaar!
  • 83% incidenten, zelfde dag verholpen
  • Garanties en afspraken in een SLA
  • Ondersteuning door onze supportdesk
  • Maandelijkse rapportages
  • Vaste teams

goede ervaringen it bedrijf becs