Bij Becs zijn we altijd hard bezig onszelf te blijven ontwikkelen en verbeteren, om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening zo optimaal mogelijk is en blijft. Daartoe hebben wij afgelopen tijd door onze partner SpiceUpBiz een kort klanttevredenheidsonderzoek laten doen, ten behoeve van het vormen van onze propositie en unieke eigenschappen binnen de IT branche. Vaak komen klanten namelijk bij Becs terecht na slechte ervaringen met hun vorige IT partner(s). Het is dan goed om te bekijken of zij tevredener zijn bij Becs, of juist niet, en waar dit op wordt gebaseerd. Een aantal van onze klanten zijn daarom onaangekondigd benaderd met de vraag wat ze van Becs vinden. Uit dit klanttevredenheidsonderzoek zijn een aantal interessante en zeer positieve aspecten naar voren gekomen!
Elektro Scheppers B.V.
Circa 20 werkplekken, On-Premise IT
Elektro Scheppers is een paar jaar weggeweest bij Becs, maar door ‘drama’ bij een andere partij, toch weer teruggekomen. “De klik was er zeker weer, gelijk vanaf het eerste begin. Joey heeft ons het oude vertrouwde gevoel weer teruggegeven”, aldus Frank Scheppers, directeur van het familiebedrijf. Hij geeft aan dat Becs er alles aan doet om te helpen bij problemen, altijd bereikbaar is en een optimale, persoonlijke behandeling hanteert, terwijl ze bij de andere partij maar ‘een nummer’ waren. Elektro Scheppers is van een Shared Cloud oplossing overgestapt naar On-Premise (server op eigen locatie), omdat ze naar aanleiding van eerdere, negatieve ervaringen minder vertrouwen in de Cloud oplossingen hadden.
“Er is heel veel vertrouwen, we gaan ook nooit meer weg!”
Grouwels Vastgoed
Circa 40 werkplekken, Online Desktop – Private Cloud
Bij Grouwels Vastgoed hadden ze eerst een ICT werknemer die alles voor hen regelde, maar deze kreeg steeds minder werk omdat alles in de Cloud zat. Nu doet Ron Dumoulin dit erbij, naast zijn eigen functie van financiële administratie. Hij wordt hierin goed ondersteund door Becs. Ze zijn overgestapt op een Private Cloud oplossing van Becs. Ook de implementatie van hun ERP systeem en VoIP hebben ze via Becs geregeld. Dumoulin: “Ze ondersteunen ons dus op allerlei vlakken, hardware en wat voor soort vragen er maar zijn.” Als er daarnaast een probleem is wordt dit direct opgepakt. Ze schakelen even met support, waarna het allemaal heel snel wordt geregeld.
“Het vertrouwen (in Becs) is zeker voor ICT het belangrijkste”
SalarisPoint
Circa 25 werkplekken, On-Premise IT
Een aantal jaar geleden is SalarisPoint klant geworden van Becs IT Services, omdat ook zij zich een ‘nummertje’ voelden en naar hun mening niet serieus genomen werden bij hun vorige IT partners. Mike Gubbels, Operationeel Manager bij SalarisPoint, geeft aan: “Wij zijn een bedrijf zonder ICT kennis dus we vragen snel om hulp als we iets niet weten. In 80-90% van de gevallen zijn de vragen snel beantwoord. Soms is iets uitzoekwerk, maar dan krijgen we altijd een terugkoppeling.” Dat er snel geschakeld wordt is slechts één van de redenen waarom Gubbels blij is met Becs. Zo geeft hij daarnaast aan dat Becs flexibel is, hij bij het bellen gelijk iemand aan de lijn krijgt én iedereen van support hen kent en op de hoogte is van wat hun bedrijf doet (en welke IT oplossingen zij hebben).
“Becs maakt het ondernemen makkelijker voor ons”
Medicura
Circa 50 werkplekken, 12 vestigingen, On-Premise IT
In 2003 is Medicura ontstaan en daarmee ook de samenwerking met Becs. Boy Von den Hoff is bij Medicura verantwoordelijk voor de ICT en geeft aan dat hij heel positief is over onder andere de supportdesk, de goede bereikbaarheid en de zeer capabele medewerkers. “Een of twee engineers die de omgeving van ons op hun duimpje kennen. Eén van de twee weet altijd wat er aan de hand is als er iets complex speelt”, aldus Von den Hoff. Er wordt volgens hem goed geschakeld, omdat ze de kennis paraat hebben en altijd meedenken over oplossingen.
“De relatie (met Becs) voelt prettig en alsof het bij elkaar hoort”
Joosten Young Animal Nutrition
Circa 20 werkplekken, Workspace365
Voor Joosten Young Animal Nutrition is de keuze om met Becs samen te gaan werken gemaakt na het afwegen van een aantal factoren, waaronder de prijs, de nabijheid en een goed servicecontract. Ze zijn sinds kort ook over naar Workspace van Becs. “Workspace bespaart niet per sé geld, maar het gemak en dat alles onder controle is, is heel veel waard”, geeft Nina Janssen, Manager Operations, aan. Alles is volgens haar veel professioneler geworden. Ook over de service en mensen zijn ze erg tevreden. Janssen geeft daarnaast aan dat ze het fijn vindt dat ze meestal een vast aanspreekpunt heeft.
“Het totaalpakket is gewoon goed”
Clou B.V.
Circa 30 werkplekken, Online Desktop – Private Cloud
Bij Clou hebben ze flink wat onderzoek gedaan, na enkele slechte ervaringen bij andere IT partners. “We hebben niet zomaar gekozen. We hebben een aantal bedrijven benaderd en bekeken en een overduidelijk verschil is er zeker. Uiteraard is het een gevoel geweest in eerste instantie, de betrouwbaarheid die Becs uitstraalt”, zo zegt Math Meertens, de eigenaar van Clou. Hij is zelfs met een IT specialist op locatie geweest bij Becs, om zo een goede beslissing te kunnen nemen. Meertens vindt het financiële niet relevant; het belangrijkste is volgens hem het ontzorgd worden en dat problemen opgelost worden. Hier is hij bij Becs erg tevreden over. Dat een engineer van Becs ingehuurd kan worden en alles regelt, is een echte meerwaarde.
“Limburgs bedrijf met de juiste expertise in huis”
Klimatro
Circa 15 werkplekken, 2 vestigingen, On-Premise IT
Sinds een tijdje is Klimatro klant bij Becs. Over onder andere contactpersoon Marco zijn ze erg te spreken. Er wordt veel face-to-face en rechtstreeks gewerkt. Klimatro is in ongeveer een half jaar tijd gegroeid van een bedrijfje met 5 mensen naar 23. “Toen was een huis, tuin en keuken server niet meer toereikend. Dat was de reden om ondersteuning te gaan zoeken en zo is Becs binnengekomen,” zo stelt Wil van der Kruys, mede-eigenaar van Klimatro. Hij geeft aan dat grote zaken soms even duren, maar dat 90% heel vlug wordt opgelost. Waar daarnaast volgens van der Kruys andere partijen erg formeel zijn, is Becs juist heel persoonlijk.
“Becs handelt snel en schiet in actie, maar heeft ook een luisterend oor”
Benieuwd of Becs ook voor u het verschil kan maken?
Neem dan contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek!
Comments are closed.