Beste klanten,
Ook bij Becs IT Services hebben wij maatregelen genomen met betrekking tot de dreiging van het coronavirus.
De overheid heeft afgelopen weekend een aantal maatregelen aangekondigd die wij bij Becs ook zijn gaan doorvoeren. Daarom is er o.a. besloten om het klantcontact extern en intern zoveel mogelijk te gaan beperken en werkt men zoveel mogelijk vanuit huis.
Wij zijn verder gewoon telefonisch bereikbaar zoals u gewend bent. Het kan echter zijn dat u sneller wordt doorverbonden met een collega of op een later moment wordt teruggebeld, aangezien wij momenteel veel benaderd worden met verzoeken tot, en problemen met, thuiswerken. Vandaar het verzoek aan u om zoveel mogelijk contact met ons op te nemen via support@becs.nl indien u technische hulp nodig heeft. Deze mails worden ook door onze thuiswerkers behandeld. Zo wordt u snel en adequaat geholpen.
Concreet houdt dit voor u in dat wij ten minste tot en met 6 april de volgende maatregelen in acht hebben genomen:
- Beheer op locatie en niet-dringende bezoeken worden uitgesteld tot ná 6 april (momenteel trachten wij zoveel mogelijk zaken op afstand voor u uit te voeren)
- Noodzakelijke bezoeken worden in overleg met u gewoon uitgevoerd
- Commerciële bezoeken extern en intern zullen wij in overleg met u verplaatsen of door laten gaan, indien écht noodzakelijk
Onze dienstverlening en service zal dus gewoon door blijven lopen.
Becs blijft altijd bereikbaar!
Bij dringende vragen kunt u ons bereiken via 0495-456420.
Blijf veilig!
Team Becs IT Services
Comments are closed.