In het eerste kwartaal van dit jaar hebben wij een aanbevelingsonderzoek uitgevoerd, in de vorm van een Netto Promotor Score, middels ons geautomatiseerde ticketsysteem. Onze klanten hebben de gelegenheid gehad om naar aanleiding van; (support) vragen en wijzigingen aan te geven of zij onze dienstverlening aanraden bij relaties.
Met gepaste trots kunnen wij laten weten dat Becs IT Services significant hoger scoort dan het marktgemiddelde. Een netto score van 46 punten is uitzonderlijk verdienstelijk. Waarom? Dat leest u in de rapportage, welke via onderstaande button te downloaden is.
Wat leest u in de rapportage?
- Netto promotor score, wat is dat?
- Resultaten Becs IT Services
- Resultaten ICT branche (benchmark)
- Oorsprong van onze voorsprong
Goede resultaten & feedback in perspectief
Op de eerste plaats zijn wij ontzettend gelukkig met een hoge aanbevelingsscore. Dat zegt een hoop over tevredenheid van klanten. Tegelijkertijd zijn wij een organisatie welke streeft naar verbetering. Daarom ondernemen wij actie op feedback dat ons is toegekomen tijdens het onderzoek. Concreet uit zich dat in de volgende twee actie punten:
- Blijven aantrekken van nieuwe (Support) Engineers en talent
- Ontwikkelen van onze organisatie (ISO-certificering)
Heeft u een vraagstuk op het gebied van ICT? Laat dan uw gegevens achter. Wij helpen u graag verder…
bronnen:
1. integron.nl
2. allesovermarktonderzoek.nl
3. Netto_Promotor_Score_Becs_IT_Services
Comments are closed.